De allerlaatste kennissessie van het Rijksbreed Kennisnetwerk Social Media is op donderdag 1 november. Deze keer: Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van webcare? Hoe zorg je voor optimaal contact tussen de klant/burger en jouw organisatie? Dit zijn vragen die we tijdens deze sessie behandelen. We gaan in gesprek met de mensen van Riff Online, voorheen de Webcare Company. Riff Online werkt voor grote klanten, zoals KLM, Microsoft en Rituals. Onlangs hebben ze alle klantcontact van Schiphol overgenomen.
Zorg er dus voor dat je deze bijeenkomst niet mist!

Het Rijksbrede Kennisnetwerk Sociale Media stopt er weliswaar mee, maar kennisuitwisseling over sociale media blijft belangrijk. De ontwikkelingen staan immers niet stil. Wat vandaag in is, is morgen passé. We nodigen de deelnemers van het Rijksbrede Kennisnetwerk dan ook van harte uit om mee te doen aan activiteiten van de Academie voor Overheidscommunicatie: de online commmunity, leernetwerken, kennismiddagen en cursussen staan open voor alle ambtenaren van het Rijk.

Wanneer?
Donderdag 1 november van 13:00-15:00
Locatie: DPC, Buitenhof 34
Aanmelden verplicht!
Aanmeldingen worden verwerkt tot 48 uur van te voren

Programma

Chatbots, AI, Voice-search, het zijn allemaal trends waar veel bedrijven en instanties mee worstelen. Hoe kan je inzet snel veranderende landschap van innovatie contact houden met je klant/gebruiker/burger?

Ludo Raedts vertelt vanuit zijn ervaring als oprichter van The Webcare Company, nu onderdeel van RIFF, over de laatste ontwikkelingen en toepassingen van het vakgebied.

Cases van klanten als McDonalds, Philips, Rituals en KLM worden afgewisseld met updates over tooling en ontwikkelingen in de markt.

Vanwege de kennis en visie die RIFF heeft op deze ontwikkelingen is ze recentelijk geselecteerd om al het klantcontact voor Schiphol over te nemen. Daarnaast is RIFF (onder leiding van Ludo) betrokken geweest bij het opstellen van de Webcare strategie van de Nationale Politie.
De presentatie zal een open en interactief karakter hebben.

RIFF is in Nederland én internationaal actief vanuit Amsterdam (HQ), ’s-Hertogenbosch, Nijmegen, Jakarta en Singapore. Daarnaast zijn we geassocieerd met ondernemingen in Sydney en Manilla. Met meer dan honderdtachtig collega’s werken we zowel voor vele middelgrote ondernemingen als grote bekende internationale merken zoals KLM, McDonalds, Royal Schiphol Group, Philips, Signify, Microsoft, Prominent, Quinny, Hallmark, Manutan en Rituals.”

Laatste inspiratiesessie RKS met RiffOnline